Mapę najpopularniejszych mediów społecznościowych na świecie mamy w małym palcu. Wiemy, gdzie są Twoi klienci i potrafimy do nich dotrzeć.
Kompleksowo obsługujemy firmy w mediach społecznościowych, wykorzystując najlepsze dla nich kanały komunikacji: serwisy społecznościowe, blogi, mikroblogi czy fora.
- tworzymy angażujące strategie komunikacji w social media z naciskiem na budowanie zasięgu i interaktywność postów oraz uwzględnieniem social media policy
- doradzamy w wykorzystaniu social media w komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu
- tworzymy i zarządzamy profilami firm w social media. Stawiamy na kreatywność, ciekawe pomysły oraz wartość dodaną dla użytkownika. Nie kupujemy „lajków” na portalach aukcyjnych
- zarządzamy kontaktem z Klientem w social media (CRM)
- tworzymy dedykowane treści tekstowe, graficzne i materiały wideo do wykorzystania w social media. Wykorzystujemy nowe formy przenoszenia treści np. infografiki
- kreujemy działania niestandardowe zwiększające zaangażowanie fanów
- przeprowadzamy konkursy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
- realizujemy kampanie reklamowe w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube). Analizujemy, targetujemy, moderujemy i raportujemy
- współpracujemy z blogerami/vlogerami i liderami opinii
- opanowujemy kryzysy w social media
- tworzymy blogi firmowe i prowadzimy je w oparciu o wartościowe treści
- monitorujemy media społecznościowe
- szkolimy z social media