Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze PR centrów handlowych. Znamy specyfikę branży i wiemy, jak skutecznie się w niej poruszać.
Rozpocznij współpracę z Orchidea PR, jeśli:
- potrzebujesz wsparcia komunikacyjno-wizerunkowego podczas budowy, otwarcia, rozbudowy czy rekomercjalizacji;
- szukasz oryginalnych rozwiązań komunikacyjnych dla planowanych działań marketingowych;
- chcesz zaskoczyć Klienta centrum handlowego ciekawymi i nietuzinkowymi wydarzeniami z obszaru community relations oraz „edutainment”.
Oferujemy:
- wsparcie komunikacyjno-wizerunkowe dla całego cyklu życia centrum handlowego – od momentu budowy przez etap funkcjonowania centrum, aż po fazę nowych wyzwań związanych ze „starzeniem” się obiektu i zmianą jego pozycji na rynku;
- stworzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej poprzedzonej dogłębnym audytem komunikacyjnym (z uwzględnieniem działań CSR i community relations);
- media relations – organizacja biura prasowego, bieżące kontakty z mediami;
- działania komunikacyjne w social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube);
- wdrażanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów;
- komunikację z najemcami;
- komunikację w kryzysie;
- organizację akcji z obszaru community relations oraz „edutainment”;
- doradztwo reklamowe.