Public relations

Public relations

Dobre usługi public relations to jak garnitur szyty na miarę. By powstał, niezbędne są wiedza i doświadczenie oraz – co najważniejsze – poznanie potrzeb konkretnego Klienta. Ten ostatni element decyduje o unikalności produktu oraz jego przydatności dla określonego odbiorcy. Zdając sobie z tego sprawę, każda nasza oferta przygotowywana jest w sposób przemyślany, z uwzględnieniem indywidualnych wymagań Klienta.

Prowadzone przez nas działania PR są starannie zaplanowane i przemyślane oraz realizowane w sposób systematyczny, co owocuje uzyskaniem przez organizacje pozytywnego wizerunku w otoczeniu.

Naszym Klientom oferujemy szeroki wachlarz usług public relations:

PR Korporacyjny

PR Korporacyjny

Polityka i działania komunikacyjne odnoszące się do wizerunku organizacji jako całości.

Nasze działania obejmują:

  • audyt komunikacyjny oraz analizę mediów
  • opracowanie strategii budowania / umacniania wizerunku firmy
  • kontakty z mediami
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
  • opracowywanie i wdrażanie programów odpowiedzialności społecznej (CSR)
  • doradztwo biznesowe
  • doradztwo w zakresie opracowywania systemu identyfikacji wizualnej
  • wsparcie firmy podczas konferencji i targów branżowych
PR Produktu

PR Produktu

Polityka i działania komunikacyjne dotyczące produktów i usług.

Nasze działania obejmują:

  • analizę medialnego wizerunku produktu i marki
  • wsparcie komunikacyjne przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów / usług
  • doradztwo w zakresie relaunchu produktu i rebrandingu marek
  • komunikację skierowaną do konsumenta i mediów branżowych
  • programy lojalnościowe i motywacyjne dla klientów i partnerów biznesowych
  • inicjowanie i prowadzenie konkursów dla klientów
  • wydarzenia specjalne wzmacniające wizerunek produktów / usług
  • współpracę z liderami opinii publicznej / ekspertami branżowymi
  • doradztwo w zakresie opracowywania i tworzenia materiałów wspomagających sprzedaż (ulotki, foldery)
  • działania w internecie
Media Relations

Media Relations

Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami, zarówno docierającymi do konsumentów, jak i Klientów korporacyjnych.

Nasze działania obejmują:

  • audyt mediów
  • przygotowanie i bieżące aktualizowanie bazy mediów
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami
  • redagowanie, przygotowanie i dystrybucję wszelkich materiałów prasowych: informacje prasowe, pakiety prasowe, success story, profili itd.
  • funkcję rzecznika prasowego i medialne reprezentowanie firmy
  • organizację spotkań, konferencji prasowych i wydarzeń medialnych
  • organizację wywiadów indywidualnych w mediach
  • doradztwo w zakresie reklamy w kluczowych mediach
  • monitoring mediów
  • przygotowywanie raportów medialnych
Community relations

Community relations

Polityka i działania komunikacyjne mające na celu, jak najlepszą współpracę z lokalnym otoczeniem organizacji.

Nasze działania obejmują:

  • analizę postrzegania firmy przez społeczność lokalną
  • analizę polityki przedsiębiorstwa w stosunku do społeczności lokalnej
  • opracowanie strategii działań komunikacyjnych w przypadku projektów angażujących społeczność lokalną
  • realizację wydarzeń o charakterze „edutainment”
  • prowadzenie konsultacji społecznych przy realizacji projektów spotykających się ze sprzeciwem lokalnej społeczności
  • monitoring podejmowanych działań
Komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna

Polityka i działania komunikacyjne prowadzone wewnątrz organizacji.

Nasze działania obejmują:

  • audyt komunikacji wewnętrznej
  • opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej
  • redakcję materiałów skierowanych do pracowników
  • organizację imprez integracyjnych dla pracowników
  • opracowanie i wdrożenie programów integracyjnych dla pracowników
  • komunikację z pracownikami w czasie sytuacji kryzysowych oraz zmian (np. fuzja, restrukturyzacja, debiut giełdowy)
  • doradztwo w zakresie projektowania intranetu oraz redakcja treści intranetu
Zarządzanie sytuacją kryzysową

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Polityka i działania komunikacyjne prowadzone w sytuacji kryzysu wizerunkowego.

Nasze działania obejmują:

  • opracowanie programu kryzysowego firmy (tzw. książki kryzysowej) z uwzględnieniem możliwych, niekorzystnych dla firmy wydarzeń
  • opracowanie strategii działań w kryzysie (tzw. plan kryzysowy)
  • przygotowanie i redakcję materiałów informacyjnych dla uczestników rynku kapitałowego
  • szkolenie z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi
  • komunikację z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych
  • monitoring skutków działań podjętych w związku z sytuacją kryzysową
  • przygotowanie strategii odbudowy wizerunku firmy (w razie konieczności)
Investor Relations

Investor Relations

Polityka i działania komunikacyjne skierowane do aktualnych i potencjalnych akcjonariuszy i udziałowców zarówno przed, jak i po debiucie giełdowym.

Nasze działania obejmują:

  • analizę dotychczasowej działalności w obszarze relacji inwestorskich oraz opracowanie strategii
  • badanie opinii środowiska inwestorskiego na temat spółki
  • przygotowanie i redakcja materiałów informacyjnych dla uczestników rynku kapitałowego
  • prowadzenie kampanii medialnej i promocyjnej związanej z debiutem giełdowym i kolejnymi emisjami akcji
  • utrzymywanie bieżących relacji z analitykami i dziennikarzami giełdowymi
  • organizację road show’ów oraz konferencji
  • organizację spotkań z zarządem (one-to-one oraz grupowych)
  • doradztwo w zakresie tworzenia działu dla inwestorów na stronie internetowej
Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Polityka i działania komunikacyjne mające na celu budowanie wizerunku organizacji jako odpowiedzialnej społecznie, żyjącej w harmonii z otoczeniem.

Nasze działania obejmują:

  • analizę aktywności firmy w zakresie m.in. działalności sponsorskiej i charytatywnej
  • przygotowanie kompleksowych zasad prowadzenia aktywności
  • przygotowanie odpowiedzialnej wobec otoczenia polityki społecznej – strategii CSR
  • realizację projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
  • monitoring realizowanej strategii CSR
Employer branding

Employer branding

Polityka i działania mające na celu budowanie marki pracodawcy.

Nasze działania obejmują:

  • opracowanie strategii employer brandingu poprzedzonej diagnozą
  • doradztwo przy prowadzonych przez pracodawcę działaniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • opracowanie narzędzi potrzebnych do komunikacji wewnętrznej
  • opracowywanie materiałów rekrutacyjnych
  • przeprowadzanie niestandardowych akcji rekrutacyjno-wizerunkowych oraz promujących praktyki i staże
  • opracowanie materiałów dla nowych pracowników
Badania i analizy

Badania i analizy

Dostarczanie aktualnych i sprawdzonych danych, które mają na celu wesprzeć procesy zarządcze w organizacji.

Nasze działania obejmują:

  • opracowanie badania wizerunku marek i organizacji
  • przeprowadzanie audytów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • opracowanie raportów oddziaływania

 

SPRAWDŹ NAS! SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej w naszej polityce prywatności.