Dobre usługi public relations to jak garnitur szyty na miarę. By powstał, niezbędne są wiedza i doświadczenie oraz – co najważniejsze – poznanie potrzeb konkretnego Klienta. Ten ostatni element decyduje o unikalności produktu oraz jego przydatności dla określonego odbiorcy. Zdając sobie z tego sprawę, każda nasza oferta przygotowywana jest w sposób przemyślany, z uwzględnieniem indywidualnych wymagań Klienta.
Prowadzone przez nas działania PR są starannie zaplanowane i przemyślane oraz realizowane w sposób systematyczny, co owocuje uzyskaniem przez organizacje pozytywnego wizerunku w otoczeniu.
Naszym Klientom oferujemy szeroki wachlarz usług public relations:
Nasze działania obejmują:
- audyt komunikacyjny oraz analizę mediów
- opracowanie strategii budowania / umacniania wizerunku firmy
- kontakty z mediami
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- opracowywanie i wdrażanie programów odpowiedzialności społecznej (CSR)
- doradztwo biznesowe
- doradztwo w zakresie opracowywania systemu identyfikacji wizualnej
- wsparcie firmy podczas konferencji i targów branżowych
Nasze działania obejmują:
- analizę medialnego wizerunku produktu i marki
- wsparcie komunikacyjne przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów / usług
- doradztwo w zakresie relaunchu produktu i rebrandingu marek
- komunikację skierowaną do konsumenta i mediów branżowych
- programy lojalnościowe i motywacyjne dla klientów i partnerów biznesowych
- inicjowanie i prowadzenie konkursów dla klientów
- wydarzenia specjalne wzmacniające wizerunek produktów / usług
- współpracę z liderami opinii publicznej / ekspertami branżowymi
- doradztwo w zakresie opracowywania i tworzenia materiałów wspomagających sprzedaż (ulotki, foldery)
- działania w internecie
Nasze działania obejmują:
- audyt mediów
- przygotowanie i bieżące aktualizowanie bazy mediów
- budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami
- redagowanie, przygotowanie i dystrybucję wszelkich materiałów prasowych: informacje prasowe, pakiety prasowe, success story, profili itd.
- funkcję rzecznika prasowego i medialne reprezentowanie firmy
- organizację spotkań, konferencji prasowych i wydarzeń medialnych
- organizację wywiadów indywidualnych w mediach
- doradztwo w zakresie reklamy w kluczowych mediach
- monitoring mediów
- przygotowywanie raportów medialnych
Nasze działania obejmują:
- analizę postrzegania firmy przez społeczność lokalną
- analizę polityki przedsiębiorstwa w stosunku do społeczności lokalnej
- opracowanie strategii działań komunikacyjnych w przypadku projektów angażujących społeczność lokalną
- realizację wydarzeń o charakterze „edutainment”
- prowadzenie konsultacji społecznych przy realizacji projektów spotykających się ze sprzeciwem lokalnej społeczności
- monitoring podejmowanych działań
Nasze działania obejmują:
- audyt komunikacji wewnętrznej
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej
- redakcję materiałów skierowanych do pracowników
- organizację imprez integracyjnych dla pracowników
- opracowanie i wdrożenie programów integracyjnych dla pracowników
- komunikację z pracownikami w czasie sytuacji kryzysowych oraz zmian (np. fuzja, restrukturyzacja, debiut giełdowy)
- doradztwo w zakresie projektowania intranetu oraz redakcja treści intranetu
Nasze działania obejmują:
- opracowanie programu kryzysowego firmy (tzw. książki kryzysowej) z uwzględnieniem możliwych, niekorzystnych dla firmy wydarzeń
- opracowanie strategii działań w kryzysie (tzw. plan kryzysowy)
- przygotowanie i redakcję materiałów informacyjnych dla uczestników rynku kapitałowego
- szkolenie z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi
- komunikację z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych
- monitoring skutków działań podjętych w związku z sytuacją kryzysową
- przygotowanie strategii odbudowy wizerunku firmy (w razie konieczności)
Nasze działania obejmują:
- analizę dotychczasowej działalności w obszarze relacji inwestorskich oraz opracowanie strategii
- badanie opinii środowiska inwestorskiego na temat spółki
- przygotowanie i redakcja materiałów informacyjnych dla uczestników rynku kapitałowego
- prowadzenie kampanii medialnej i promocyjnej związanej z debiutem giełdowym i kolejnymi emisjami akcji
- utrzymywanie bieżących relacji z analitykami i dziennikarzami giełdowymi
- organizację road show’ów oraz konferencji
- organizację spotkań z zarządem (one-to-one oraz grupowych)
- doradztwo w zakresie tworzenia działu dla inwestorów na stronie internetowej
Nasze działania obejmują:
- analizę aktywności firmy w zakresie m.in. działalności sponsorskiej i charytatywnej
- przygotowanie kompleksowych zasad prowadzenia aktywności
- przygotowanie odpowiedzialnej wobec otoczenia polityki społecznej – strategii CSR
- realizację projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
- monitoring realizowanej strategii CSR
Nasze działania obejmują:
- opracowanie strategii employer brandingu poprzedzonej diagnozą
- doradztwo przy prowadzonych przez pracodawcę działaniach wewnętrznych i zewnętrznych
- opracowanie narzędzi potrzebnych do komunikacji wewnętrznej
- opracowywanie materiałów rekrutacyjnych
- przeprowadzanie niestandardowych akcji rekrutacyjno-wizerunkowych oraz promujących praktyki i staże
- opracowanie materiałów dla nowych pracowników
Nasze działania obejmują:
- opracowanie badania wizerunku marek i organizacji
- przeprowadzanie audytów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- opracowanie raportów oddziaływania
SPRAWDŹ NAS! SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI